مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 02:422022-09-04اقتصادي

فارس من|بالا رفتن هزینه ها باعث افزایش شهریه خوابگاه ها شده است


مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: بالا رفتن هزینه ها باعث افزایش شهریه خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در این خصوص با بیان اینکه افزایش هزینه ها بالا رفتن شهریه خوابگاه ها را نیز به دنبال داشته است اظهار کرد: قبلا برای اجاره خوابگاه مثلا ماهی 60 میلیون تومان پرداخت می شد که امروز به 120 میلیون تومان رسیده و به نسبت این مبلغ، هزینه ها افزایش یافته است.

امین الله پاسگر با بیان اینکه در کنار آن، دانشجو هزینه حامل های انرژی را نیز پرداخت نمی کند گفت: هزینه سرویس و خودرویی که توزیع غذا را بر عهده دارد به عهده دانشجو نیست.

وی با بیان اینکه درصدی از افزایش ملک را هم که صاحب ملک افزایش داده دانشگاه پرداخت می کند عنوان کرد: اگر دانشجویی امروز 850 هزار تومان بابت اجاره خوابگاه پرداخت می کند اگر خود اقدام می کرد تقریبا یک میلیون و 300 هزار تومان می شد که 300 هزار تومان هزینه سرویس، 70 هزار تومان هزینه حامل های انرژی و مبلغی هم برای خودروی حمل غذا پرداخت می شد.

پاسگر با اشاره به اینکه دانشجو باید حداقل 2 میلیون تومان بابت ودیعه مسکن پرداخت می کرد خاطرنشان کرد: برای عقد قرارداد نیز جاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|بالا رفتن هزینه ها باعث افزایش شهریه خوابگاه ها شده است

فارس من|بالا رفتن هزینه ها باعث افزایش شهریه خوابگاه ها شده است